سلام خانم رامیار گرانقدر
اولاً عذرخواهی میکنم بخاطر تاخیر در پاسخ، انشاالله که می بخشید
بله حق با شماست، (در این زمانه مادیات حرف اول و آخر در همه ی محافل را می زند)
و هرکس بخواهد حرفهای دیگری غیر از مادیات بزند، ناگزیر به انزوا رانده می شود، و آنجاست که شعر(که عضوی از خانواده ی شعور است) به سراغش می رود تا دلداری اش دهد...
بله شعر شما واقعاً مرا به فکر واداشت
و هرچیزی که انسان را به اندیشیدن وا دارد، به کردن او حق دارد، و شما از این بابت به گردن این ناچیز حق دارید
خیلی خوشحال شدم که دیدم نوشته اید این شعر عنیق را تحت تاثیر آن پست نظرسنجی این ناچیز سروده اید، و خیلی هیلی ازتون ممنونم
یک شعر چند جنبه دارد، جنبه ی معنایی، جنبه ی احساسی، و جنبه ی ساختاری و...
شعر شما از نظر معنایی و احساسی، بسیار زیبا و دلنشین بود،
از نظر ساختاری هم ایرادها آنقدر جزئی بود که تحت الشعاع زیبایی معنایی و احساسی شعر قرار گرفته بود و چندان به چشم نمی آمد
شکسته نفسی می فرمایید، شما انسانی آگاه و فهیم، و شاعری با ذوق و خلاق هستید
باز هم ممنونم از لطفتون به این ناچیز
روح پدر بزرگوارتون شاد
دریای دلتون آرام
بسیار زیبا و دلنشین بود
در بیان اعجاز شعر