دلم هوای آب تنی کرده
دلم هوای نوشیدنی کرده
دلم هوای آب تنی کرده
دلم هوایی شده با فرشته برقصد
دلم هوای تربیت و تربیت بدنی کرده
دلم هوایی شده از قله ای پَر بزند
دلم هوای بالهای پریدنی کرده
دلم هوایی شده با یه حوری حرف بزند
دلم هوای صفای به قیمت جان خریدنی کرده
دلم هوایی شده برود به بهشت
دلم هوای میوه های جویدنی کرده
دلم هوایی شده به گذشته برگردد
دلم هوای خورشید مادر و، دمیدنی کرده
دلم هوایی شده اسکی روی یخ بکند
دلم هوای یه طنازِ دیدنی کرده
دلم هوایی شده مادربزرگ پدربزرگ برگردند
دلم هوای حرف های شنیدنی کرده
دلم هوایی شده اینهمه حرفِ مفتِ مدعینِ دروغین را ،
نفهمد و جایش ،
دلم هوای حرفهای با ارزشِ فهمیدنی کرده
دلم هوایی شده ازتکاپو برای بی ارزش ، به خانه برگردد
دلم هوای کاناپه و، لمیدنی کرده
دلم هوایی شده سَر و سِرّش را ، با ابلیس قطع بکند
دلم هوای از شیاطین ، رمیدنی کرده
اینجا که رفتن به راهِ ابلیس هنجارست ،
دلم هوای هنجارشکنی کرده
دلم هوایی شده برود به همه نمایشگاههای هنری درعالَم
دلم هوای خلقِ آثارِهنری کرده
دلم هوایی شده پروازکند بسوی آغوشِ نورانیِ خدا
دلم هوای درمیانه ی آنهمه نور، چپیدنی کرده
بهمن بیدقی 1401/6/11
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود