يکشنبه ۲۷ آبان
شور... شعری از غلامرضا کفائی(کویر)
از دفتر کویر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۲ شماره ثبت ۱۱۲۳۵۷
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر غلامرضا کفائی(کویر)
آخرین اشعار ناب غلامرضا کفائی(کویر)
|
ساقی بیار باده که زهری بهجان زنم
تا پای کاسه بر دل وحشی عنان زنم
از جام مِی، اگر لب تلخی نشد نصیب،
هر شامگاه... بوسه به هفتآسمان زنم!
ساقی به گرد میکده چون شمع خامُشم
باشد که شعلهای رسد و، بر جهان زنم
عمری برفت و دل، نفسی را نیارمید
شوق است اگر هماره بر این دل سنان زنم
ساقی دلی ربودهام از ماه دلفریب
کهآتش بهجان یاسمن و، ارغوان زنم!
ای حیلهگر، بیا وُ بکش چلّه را دگر
تا ناوکی ز چشم تو بر استخوان زنم
با مهر اگر بهجان کویرم زنی تبر!
دیوانهوار نیزه به دل، همزمان زنم!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود 👏👏🌺🌺