شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سید محمد حسن فقیه( البیان)
آخرین اشعار ناب سید محمد حسن فقیه( البیان)
|
بکجا می روی ای دوست
خانه نشانش اینجاست
و در این آبادی، خانه بی وصل
تو ویران است
کتخدای آبادی خبری داد و گفت
مردم این ده
خانه ای را خواهند ساخت
آجرش از عشق
باغچه اش سبز خرامان بهشت
و جویباری در این نزدیکی
به پاکی چشمان قو
صاف و زلال
و ته این آبادی
سجاده ای سبز از رنگ خدا
ونشانی که به پیشانی مهر میرسد
بکجا میروی ای دوست
خانه نشانش اینجاست
سید محمد حسن فقیه (بیان)
|
نقدها و نظرات
|
درود ها جناب استکی عزیز ممنون از شما بزرگواری کردید. خوشحالم از اینکه مورد پسندتون واقع شد. 🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درودها بر شما بانوی گرامی سپاس از نظرتون 🌹🌹🌹 | |
|
درود سید عزیز ممنون از اینکه صفحه بنده را انتخاب کردید. با آرزوی سلامتی و عزت و سربلندی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود بانوی گرامی و شاعر گرانقدر بسیار سپاسگذارم از شما براتون زیباترین ها را آرزومندم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است