شنبه ۳ آذر
مچاله شعری از اسما باقری
از دفتر شعرناب نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۱ شماره ثبت ۱۱۲۲۰۴
بازدید : ۶۲۱ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب اسما باقری
|
دوباره بی کسی ام ...
شروع این بیت است ...
که صد نفر نشوند ...
حریف این همه غم
غزل غزل شعرم ...
ورق ورق دفتر ...
هزار برگمو من ...
تمام خط خطی ام
اثابت ِ خنجر ....
به قلبم از کف یار ...
هزار سالِ دگر ...
نمی شود ترمیم
شبیه غم خاموش ...
شبیه سوگ سیاه ...
به ناله وصل چنان ...
مراسم ِ ترحیم
گرفته راه گلو ...
به دست بغضُ قهَر ...
نه نای فریاد است ...
نه تاب صبر و سکوت
چه حالِ پریشانی ...
تضاد ِ ویرانی ...
گهی به کفر گهی ...
دوباره رو به قنوت
جز این بگو چه کند ...
مچاله کردن ِ من ...
برای تقدیر ام ...
چنانِ نان شب است
زِ روح ام آزرده ...
تمام خاطره من ...
که مرده ام اما ...
هنوز در بدن است
زِ روح ام آزرده ...
تمام خاطره من ...
که مرده ام اما ...
هنوز در بدن است
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم دوست پرمهرم گوارای روحتان 💚🌱 | |
|
ممنونم دوست عزیزم مانا باشید 💚🌱 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا مضمونی داشت
اما غزل نبود فک کنم
🌹🌹🌹👏🏼