سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    گم شدم

    شعری از

    شکوفه عابدی نژاد

    از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲ شماره ثبت ۱۱۲۱۴۸
      بازدید : ۱۲۸   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر شکوفه عابدی نژاد
    آخرین اشعار ناب شکوفه عابدی نژاد

    گم شدم کجا نمیدونم اما یه چیزی میگه هستم نا پیدای پنهان 
    کابوسی از ته مانده ی وجودم 
    دست وپا گیر آدم وحوا شده ام 
    بین زمان حال وگذشته 
    بین بیداری وخواب 
    بین سقوط وسعود 
    بین هستی ونیستی 
    فریاد رسی بر حال زارم نیست 
    کابوس ها یکی بعد دیگری 
    لبه ی زندگیم اما در واقع زندگی نمی کنم 
    راکدم بین مستی وراستی 
    خروشانم بین مرگ ونیستی 
    به گمانم گم شده ام 
    خانه کجاست آنرا هم نمیدانم 
    ممنوعه وتبعید کجا هستم  این راه هم نمی دانم 
    دلواپسی بی پایان 
    آسمان را نگاه میکم 
    او بیشتر میبارد 
    اگر او نبارئد خواه وناخواه چشمانم بیشتر میبارد 
    نیاز به یک هوای معلق دارم 
    پرواز در هوایی که اتمسفر مغزم گنجایش من را داشته باشد 
     خلا بیداری بعد خواب 
    شده ام عین قطره های مذاب آتشفشان در دل قندیل یخ بسته 
    گم شده ام در انجماد ذوب گرمای  قلب  بی در مان 
    دلم خیسی پر کلاغ را می خواهد وغار غار دل تب زده گنجشکک بی پر 
    میان هم همه ی کلکات گیر افتادم 
    منگ منگ از پریشانی الفاظ 
    واژه های ویرانی تو در تو 
    بزرگ وبزرگ تر 
    کوچک وکوچک تر 
    حجم گرسنگی زمین وتشنگی آسمان 
     شدم کدروت شیب  ودلتنگی روز 
    من کجا هستم 
    گم شده ام گم 
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0