يکشنبه ۴ آذر
روح خسته شعری از آریاناز پاکدلان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۵۲ شماره ثبت ۱۱۲۰۹۳
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر آریاناز پاکدلان
آخرین اشعار ناب آریاناز پاکدلان
|
در اقتناص کلاغ ها؛
زمان چمباتمه میزند
موهایی در تپش
در التماس خوابیدن
و دختری که لباس بر
روحِ خسته ای
آویزان می کند
محکوم به
چهار بند
متصل به شش گوشه جهان
روزی،
نوبتِ احاطتِ معجزه
خواهد شد
عاقبت جسم او
به آسمان سقوط
خواهد کرد
(اریاناز پاکدلان)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود برشما بسیار سپاس گزارم از لطف و محبت شما | |
|
درود برشما بسیار ممونم از لطف شما | |
|
سپاس گزارم | |
|
سلام و درود برشما زنده و پاینده باشید قدری زیبا بود که می شد زیرپوستِ شعر، گم شد | |
|
درود برشما بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام و درود برشما زنده و پاینده باشید | |
|
سلام و درود برشما بسیار سپاس گزارم از لحظاتی که صرف خوندن کردید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرتون زیبا بود و عالی اما
در شعر نیازی نیست از کلماتی مثل اقتناص استفاده کنید
همان شکار استفاده میکردید بهتر بود
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️