سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 28 آبان 1403
    17 جمادى الأولى 1446
      Monday 18 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        دوشنبه ۲۸ آبان

        زیباتر از مهتاب

        شعری از

        ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

        از دفتر به رنگ دل ( مجموعه اشعار نو و تصنیف ها ) نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۰ شماره ثبت ۱۱۲۰۸۴
          بازدید : ۲۰۲   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

         
        حال از رخ مهتاب می گیری
        تا می رسی بر من شبانگهان
        هفت آسمان محو نگاه توست
        پر نور می تابی ولی پنهان
        .
        پنهان شدم در نیمه ای تاریک
        پیدا کن این گمگشته ی خاموش
        تو باختی شرط محبت را
        یادم شد از یادت فراموش
        .
        زیبا ترین رازی که می ماند
        در سینه ام سنگین و رمز آلود
        ای داد از این راز دل خونین
        می میرم از این راز خیلی زود
        .
        زود است تا باور کنی هستم
        دیر است گاهی بهر برگشتن
        تا کوچه ی دلدار راهی نیست
        عزم وطن کن قصد دل بستن
        .
        شاید در این دنیای آشفته
        باید که می بودی تو از اول
        اینگونه حالم می گرفتی تا
        گل بوته ی شعرم شود جنگل
        .
        کشتی مرا در عصر یخبندان
        احساس را در کوچه ی تردید
        خشکید این ته مانده ی جاری
        خشکیده تر از گریه ی خورشید
        .
        جان و جهان و سرو رعنائی
        یک ادعای کهنه و مطرود
        بعد از درود و حال بارانی
        از اصفهان سوی شما بدرود
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        1