هم قدّ آغوش منی ، و دلربایی
درمعبد گل بوسه ام ، قبله نمایی
تابیده خورشید نبودت در دل من
آه ، ای هوای زندگی ، عشقم ، کجایی؟
رنگ رخت قلب مرا بیچاره کرده
افسوس ای درد آشنا ، از من جدایی
ویرانه کردی با غزل های بلندت
گیسوی یلدای مرا بی لرزه هایی
حالم شبیه حال این اردیبهشت است
عطر گلاب قمصر کاشان کجایی؟
بردار از اعماق من سنگ دلت را
حالا که بی احوال من در خود رهایی
پرواز می خواهد دلم ، پرواز ، پرواز
روح بلندِ سرکشم پس کی می آیی؟
حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانهی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان
با عرشیان و فرشیان است، محضر شما و همه شیعیان
تبریک و تهنیت عرض مینمایم.