سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      قناری

      شعری از

      مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

      از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۱۱۱۷۶۶
        بازدید : ۱۶۱   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
      آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

       
      قناری
       
      قناری بخون که من تنهاتر از همیشه ام
      اونی که از این قفس دیگه رها نمیشه ام
       
      میدونی دشت غمم درد دلم فراوونه
      قناری فرهادم و اسیر کوه و تیشه ام
       
      واسه من بخون صدات زمزمه عاشقیه
      میدونی خزون زده الان دیگه به بیشه ام
       
      قناری خسته شدم خسته از این دو رنگیا
      چی بگم تبر زدن مهربونا به ریشه ام
       
      آخه تا یادم میاد غصه ها همدمم بودن
      اونی که توی شبا همیشه گریون میشه ام
       
      قناری بغض تو گلوم حلقه زده برام بخون
      میدونی با سنگ زدن به قلب مثل شیشه ام
       
      دل من پاییزیه آی قناری نگام بکن
      میدونی عاشقم و همیشه اینه پیشه ام
       
      ...
      مهدی بدری(دلسوز)
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۱۸
      درود شاعر عزیز
      حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه‌ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان

      با عرشیان و فرشیان است، محضر شما و همه شیعیان

      تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ۲۲:۱۱
      مهدی جان زیبا بود برادر .


      موفق باشی .


      . خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۱۷
      سلام شاعرو ادیب بزرگوار
      قلمتون سبز
      به مهارتی شاعرانتان
      هزاران درودباد
      خندانک خندانک خندانک
       غلامرضا شیبانی
      سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳
      درود بر شما
      زیبا ست
      🌺🌱
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0