جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید امین موسوی نژاد (شیفته)
آخرین اشعار ناب سید امین موسوی نژاد (شیفته)
|
نمای ریش تو گر ریشه داشت، نیش نبود!
جواب خنده ی عشق، دوصد ریش نبود!
گمان مبر که گر بر مسندی، مانی!
کف به دریا نشسته حبابی بیش نبود!
چهل گذشت و رهی به حق نیافت عمرم
عمری که عرض نداشت و طولش بیش نبود
میان مردمی به ظاهر همدلم اما
دریغ و درد زان همه یکی هم کیش نبود
به ذره بین میان مدعیان طریق گشتم
به خود قسم زآن همه یکی درویش نبود
امان ز روزی که ز چهره پرده ها افتد
میان این همه گرگ یکی میش نبود
|
نقدها و نظرات
|
درود دوست شاعر م ممنون از توجه شما | |
|
عید امامت بر شما مبارک استاد عزیز🌺🌺🌺🌺 | |
|
درود استاد دزفولی عزیز مثل همیشه لطف داشتید و دارید 🙏🌺🌺🌺 | |
|
سلام و سپاس از لطفتان بانوی شاعر 🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودها .
بسیار عالی موفق باشید .