به نام یگانهسرایندهی دیوان آفرینش!
با آبِ تبِ عاطفه احساسم داد
رودِ تپشی به شاخهی یاسم داد
رنج از، دلِ شطرنجِ دلم برد و سپس
با شطّ نفَس، برگِ دلِ آسم داد
زهرا حکیمی بافقی (الف_احساس)
☘❤️☘
☘❤️☘
پ. ن:
فایل ارسالی صدا:
غزل ۲۷۱ از کتاب نوای احساس
شاعر: زهرا حکیمی بافقی
دکلمه و تنظیم: علی برهانی