شنبه ۳ آذر
گــذر و رهـــگـذر ( ربـاعــیـات مدرن ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر اُرگ سرخ نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۲۱ شماره ثبت ۱۱۱۴۲۰
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
آنکس که تو را چشم و چراغ پندارد
روزی بـرسـد پـا بـه دلـت بـگـذارد ..
گر رهگـذری از گذرم بـگـذر ، چون :
" پـارکـینگ دلم ورود ممنـوع دارد "
یزدان_ماماهانی
_🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
|
نقدها و نظرات
|
درود بر آقای استکی بزرگمهر 🌺
حضورتون مایه دلگرمی ماست 🌷🥀 | |
|
درود ویژه و طلایی خدمت آقای خوشروی نازنین 🥀 از حسن ملاحظت صمیمانه سپاسگزار و قدردانم 🥀🌸 حرفتون کاملا درسته | |
|
درود شایان و سپاس شایسته خدمت بانو کوهواره گرانمهر 🌺
قدردانم از حسن توجهتون🌸 | |
|
درود و عرض ادب خدمت آقای کریمی بزرگمهر 🌹🌹
سپاس مالامال از حضور نابتون🌺🌺 | |
|
درود شایان و بی پایان و سپاس جاودان خدمت آقای انصاری بزرگ اندیش و ارجمند 🥀🥀🥀🥀🥀🥀
مهرتون ماندگار و مانا 🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود