سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دلبر

    شعری از

    ساناز امامی(بانو)

    از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۱۱۱۰۳۴
      بازدید : ۱۵۶   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر ساناز امامی(بانو)
    آخرین اشعار ناب ساناز امامی(بانو)


    دورت میگردم عشقم ،هستی تو سرنوشتم
    اسم تو رو تا ابد توی دلم نوشتم
    من تا تهش باهاتم، تصدق چشاتم
    سایه به سایه عشقم هر جایی پابه پاتم
    برقصیم عاشقونه، دیگه نیار بهونه
    خودت که خوب میدونی، دیوونتم دیوونه
    زلزله میندازی تو چقد دغل بازی تو
    منو با یه چشمکت دوباره میسازی تو
    بگردم بگردم، عشقتو دوره کردم
    میخوام که توی قلبت برم و بر نگردم
    ۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۲۰
    درود بانو
    ترانه زیبایی است خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۰۸
    سلام بزرگوار آخرین نیم خط را بسیار دوست داشتم که انتخاب من است .
    ترانه جالبی بود .
    موفق باشید .
    خندانک
    م فریاد(محمدرضا زارع)
    سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۵۵
    سلام خانم امامی گرامی خندانک
    ترانه ی صمیمانه و دلنشینی بود خندانک خندانک خندانک
    باغ آرزوهاتون پرمیوه خندانک
    احسان فلاح رمضانی
    سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۲۲
    درود بر شما.ترانه زیبایی خواندم از رقص قلمتون خندانک
    موفق باشید خندانک
    ابراهیم کریمی (ایبو)
    چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۰۰:۰۸
    سلام
    خندانک خندانک خندانک
    سارا (س.سکوت)
    چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۰۸
    درود بر شما
    نبض قلمتان سبز
    موید باشید خندانک خندانک
    ناظری(سراب ش ن)
    چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۱۷
    درود وعرض ادب.. خندانک خندانک
    زیبا و دلنشین.. خندانک خندانک
    چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۱۹:۰۰
    ترانه زیبایی بود خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0