پنجشنبه ۸ آذر
دل غمزده شعری از ساناز امامی(بانو)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۱۱۱۵۱۲
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر ساناز امامی(بانو)
آخرین اشعار ناب ساناز امامی(بانو)
|
نفس می کشم تا تو رو حس کنم
تو تنها دلیل نفسهای من
من اون ماهی نیمه جون توی تنگ
دو چشمای تو شوق دریای من
تو این راه بیراهه ی زندگی
مسیر عبور از دلم تا تو نیست
تو رو دوست دارم ولی بعد از این
برام فرصت زندگی با تو نیست
خیابون و چتر و دل غمزده، هوای دلامونو باروون زده
من ارووم کنارت قدم میزنم
بدونت چقد حال قلبم بده
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگذارم گرانقدر سلامت باشید | |
|
متشکرم | |
|
سپاس از لطف بیکرانتون هنرمند مهربان زنده باشین | |
|
ممنونم سارا بانوی نازنینم زنده باشین | |
|
متشکرم لطف دارین | |
|
سپاسگذارم گرانقدر زنده باشین سپاس از لطف بیکرانتون | |
|
سپاسگزارم سلامت باشین | |
|
ممنونم گلم به مهر خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرین ترانه ی خوبی بود
موفق باشید
☘️☘️☘️☘️☘️☘️