جمعه ۲ آذر
قطار شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۰۰ شماره ثبت ۱۱۱۰۰۰
بازدید : ۲۶۳ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
قطار چونکه بیاید سوار خواهم شد
به هر کجا برود رهسپار خواهم شد
به مشهد و قم وساوه به آمل و بابل
برای آن گل سرخم هزار خواهم شد
اگر دوباره دلت خواست تامرا صدا بزنی
ستاره ی چشمک زن مدار خواهم شد
پیام های خودت را به کهکشان بفرست
اگر پرنده بیاید سفینه دار خواهم شد
بیا به آسمان وتماشای حیرت کن
رسیده مژده که من برقرار خواهم شد
خدا کند که اسیر کسی نگردی باز
وگر نه با رخ الیاس برکنار خواهم شد
|
نقدها و نظرات
|
قطار میرود
تو میروی
تمام ایستگاه میرود
و من چقدر ساده ام
که سالهای سال
در انتظار تو
کنار این قطار ایستاده ام
و همچنان
به نرده های ایستگاه رفته
تکیه داده ام.
| |
|
سلام استاد عزیز باقر انصاری بر بنده ی کمترین محبت داری هنگام سحر دعایمان فرمایید دانم که دلی پاک وخدایی داری | |
|
درود بر شما شاعر گرامی از حضورتان ممنونم شاد وسلامت باشید . ای حسن محبوب می خواهی چه کار تو خودت محبوب مایی ای نگار | |
|
درود فراوان برشما از لطف شما سپاسگزارم شتد وسلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
این قطار و حوادث پی در پی اش هم سوژه ای شده در کشور ما از دهقان فداکار شادروان ریزعلی تا اکنون و
بداهه :
سوتِ قطار
تراژدیِ صدشاهنامه ی غم اُوزار
زیبا سرودید و دلپسند
سلامت باشید و شاد