شنبه ۳ آذر
عاشقانههای کوتاه شعری از مهرانه بلوچ
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۱۱۰۹۲۴
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهرانه بلوچ
|
نباید!
هرگز نباید به آزرده شدن عادت کرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جمله زیبا یی است