چهارشنبه ۱۶ آبان
طلب شعری از ملیحه عمویی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۱۱۰۵۵۲
بازدید : ۲۴۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب ملیحه عمویی
|
کمـــی دلـیــــل بــرای بـود و نبــود میخـــواهم
دمِ خوشـــی به زیـــر چرخ کبــــــود میخواهم
وبا تمــــــام توانــــم تمــام صدایـــم تمام نفــس
بــــرای دردها عدم برای چاره وجـود میخواهم
بیا که حنجره ام زخمی سکوت و نگفته هاست
دمی به التـــیام حنــجــره ام سرود میخــواهم
ببیــن درایــن توهــمِ تاریـــک رهــی نمی جویم
شبــــی به روشــنیِ صبحــــدم درود میخواهم
نوشداروی پس از مرگ، شنیدی که ندارد اثری؟
ایـــــن ، همه علتِ آن است که زود میخـــــواهم
|
نقدها و نظرات
|
سلام متشکرم | |
|
سلام انشالله اینبار این کارو میکنم من زیاد با سایت آشنایی ندارم هنوز متشکرم | |
|
متشکرم | |
|
متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود