يکشنبه ۲۷ آبان
عشق دروغين شعری از روانبد
از دفتر بهار وخزان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۱۱۰۳۹
بازدید : ۲۷۹۵ | نظرات : ۹
|
|
باز آمدم تا درد دل با تو دمی حاشا کنم
یک جور ِ دیگه عشق را تفسیر و من معنا کنم
وقتی تو گویی عشق را از عشق حالم بد شود
عشق تو هست رنگ و ریا من عشق را زیبا کنم
تو عشق را ای بوالهوس از چشم آن کور دیده ای
من با نگاه عاشقی آن کور ِ را بینا کنم
عشقت نبود در بند ِ قلب مانند مرغ رفت زین چمن
من پرچم عشق تا ازل در قلب خود برپا کنم
وقتی تو گویی عشق را لرزد دلم در سینه ام
با عشق خود عشق ِ تورا دیوانه و شیدا کنم
رفتم به گورستان ِ دهر دیدم هزاران نوع قبر
من کی شهید ِ عشق را در این مکان پیدا کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.