جمعه ۲۵ آبان
پری رو شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۲۹ شماره ثبت ۱۱۰۲۸۹
بازدید : ۱۶۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
پری رو
ظلمت از نور رخ یار پری رو بشکند
در شمیم گیسوی او عطر شب بو بشکند
در شعاع جلوه زیباییش در آسمان
سکه ماه تمام از جلوه او بشکند
چون خرامد او به باغ و بوستان بازار سرو
در قیام قامت آن سرو دلجو بشکند
در کرشمه یک نگاه مختصر هم کافی است
صبر و تاب دل به قوس طاق ابرو بشکند
معجز چشمان مستش چون در آغوش من است
سحر و جادوی خمار چشم آهو بشکند
شب گذشت و شد سحر اما نخفته چشم تو
آمده خورشید تا شب را به هر سو بشکند
این غزل آیینه شد مهدی ولیکن خوبیش
وصف را در آینه های فرارو بشکند
#مهدی_رستگاری
سی ام آبان سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست ویکم نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۳۷۷
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس و مهر | |
|
درود و سپاس و مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود