جمعه ۲ آذر
سفر شعری از محمد عالمی (دلجو)
از دفتر مانترا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۱۷ شماره ثبت ۱۱۰۲۰۱
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمد عالمی (دلجو)
آخرین اشعار ناب محمد عالمی (دلجو)
|
به فاصله ها
فیصله دادند
نبودن های فصلی
|
نقدها و نظرات
|
درودتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیباست