جمعه ۲ آذر
آوای پرندگان شعری از میلاد غریبی زاده
از دفتر تاریخ آینده نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۱۱۰۱۱۹
بازدید : ۲۹۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر میلاد غریبی زاده
آخرین اشعار ناب میلاد غریبی زاده
|
اینجا گلزار و باغیست
به دور یک ویرانه
از اطراف آن،صداهای ناهنجار شهر
طنین آوای پرندگان پارک را بلعیده
این جا فراموش خانه است
همه درگیر نشاط صبح گاهی
اما تو
توسخت پریشانی
جسمی که به دور خرابه های
وسط پارک
به شکرانه عمرت طواف میکنی
مردم اینجا برای فرار از هم می آیند
گرچه همه دریک مسیر میروند
اما تنها چیزی که نمی بینند
یکدیگرست
یک فنجان چای اسودگی
که تورا از خودت ربود،
کجاست
اینجا باغی از نشاط آدمهای
سراسر از رنج ،در بحران خالی از
انسانیت است
پیرزنی را دیدم
تمام زندگیش به نخ های بادبادک های
نفروخته اش گره خورده
وآن طرفتر کسی، به غمهای زندگیش
می خندید و به آنها آب میداد
که در دل چمن روییده بود
اینجا کودکی بی سرنوشت
دردست
سرنوشت مارا پیش گویی میکرد
مردم غرق در خواب
مردم سحر خیز روزهای وامانده
درختانی متظاهر از گلهای رنگارنگ
باغی به دور خرابه ی دل شهر
*این شعر الهام گرفته از کاغذ نوشته ای توی مترو که نام هنرمندش را نفهمیدم
(میلاد غریبی زاده)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود