سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر علی حقیری ( اَلیَسَع)
آخرین اشعار ناب علی حقیری ( اَلیَسَع)
|
حسِ من از انزوای خویش ناراضی نشد
مَلملِ روحم غمین از تیغِ مقراضی نشد
من گرفتم فال شاید باز گردد بخت من
آمد: «آری میشود» ، اما دلم راضی نشد
جنگ برپا شد میان عقل و احساسم ولی
در نزاع مغز و دل، فرزانه ای قاضی نشد
در نهایت عاقلان در دادگاهی منطقی!
حکمِ قتلِ عشق را دادند و اغماضی نشد
عاشقی بودم اسیرِ آرزو اما دریغ
فعلِ مستقبل در عمر من دمی ماضی نشد
با وجود اینکه با تنهایی اش الفت نداشت
حس من از انزوای خویش ناراضی نشد.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب برای همه ی ادب دوستان مبارک باشد 🌹🌹🌹 | |
|
سپاس از لطف شما برقرار باشید 🌱🌹🌷🌹🌱 | |
|
سلام و عرض ادب لطف دارید بزرگوارید همیشه سلامت باشید باعث افتخار است 🌹🌱🌹🌷🌹🌱🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
فرارسیدن ۲۵ اردیبهشت
روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
و پاسداشت زبان فارسی
گرامی باد!
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*