پنجشنبه ۱ آذر
چشم ِ لیلا ☘ شعری از وجیهه رستگاری گل سرخ
از دفتر عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳ شماره ثبت ۱۰۹۷۵۳
بازدید : ۲۹۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ
آخرین اشعار ناب وجیهه رستگاری گل سرخ
|
☘🌸☘🌸☘
🌸☘🌸
☘🌸
🌸
☘
آبی ِ چشم فَلَک
دل ِ پر آه ِ بهشت
شده دلتنگ ِ لب ِ ،
بوسه ی اردیبهشت
💠
چشم ِ گریان ِ سپهر
خنده ی ناز ِ ....
پریوش های مِهر
رقص ِ آن رنگین سِرشت
با نوای مرغ ِ آمین ِ ......
بهشت
💠
دست ِ سبز ِ آن نسیم ِ پر ز عیش
روی گیسوهای گندمزار ِ عشق
می زند ساز ِ نوازش
بر سر ِ اردیبهشت
💠
در هوای ِ پُر ز عِطر
روی پیراهن ِ گِل
می بَرد هوش و حواس ِ
آن خمارین چَشم ِ...
لیلای بهشت
💠
می پرستم من به عشق
می سپارم دل به این !
طنازی ِ اردیبهشت
.
✍: وجیهه رستگاری _ گل سرخ 🌹
|