مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
بازگرد شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۰۹ شماره ثبت ۱۰۹۶۹۹
بازدید : ۱۶۵۳ | نظرات : ۲۰
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
بازگرد،
بگذار دست واژهها،
در حنای شعرم بماند
#نفیسه_کلهری
نقدها و نظرات
درود برشما شاعر گرانقدر سپاسگزارم اینروز برشما هم مبارک بمانید به مهر 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🍀🍀🍀🍀🌺🌺🌺🌺
درودها برشما شاعر گرانقدر سپاسگزارم به مهر خواندید بمانید به مهر نازنینم🙏🙏🙏🙏🍀🍀🍀🍀💚
درود برشما شاعر بزرگوار سپاس ار مهرنوازی شما برقرار باشید🙏🙏🙏🍀🍀🌺🌺🌺
درودها شاهر ایران زمینم سپاس از مهرتان برقرار و پاینده باشید🍀🙏🍀🍀🍀🌺🌺🌺🙏
درودها بانوجان سپاس از لطف شما به مهرخواندید🙏🍀🍀🍀💚💚💚
درودها سپاس از لطفتان بانوجان به مهرخواندید🙏🙏🙏🍀🍀💚💚
درود به مهر خواندید 🙏🙏🙏🙏🍀⚘⚘💚
درود وسپاس بانوناطق عزیزشاعر گرانقدر به مهر خواندید بمانید و بنگارید به عشق🙏🙏🙏🙏🍀💚
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مهمانی رب جلیل است امروز
حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد
همیشه خرم و تندرست باشید