جمعه ۲۵ آبان
آدمک ها شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۱۰۹۵۹۳
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
آدمک ها در لباس دوستان پیدا شدند
اینچنین شد مردمان شهر من تنها شدند
در خروش خود فرو بردند ما را عاقبت
رود هایی که ز لطف چشم ما دریا شدند
بس که حرف عشق تنها لاف بود و یک هوس
قصه های عشق در افسانه ها پیدا شدند
حرف های راست را دیگر خریداری نبود
وعده های پوچ خرج کیسه ی زرها شدند
کرد چون تغییر معیار های خوبی در جهان
نانجیبان، لاشخور ها ، خوبِ این دنیا شدند
اخر دنیاست بی شک چون که جای مهر و عشق
بی وفایی و دروغ این روزها زیبا شدند...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وعده های پوچ خرج ِ کیسه ی زرها شدند
کرد چون تغییر ( هر ) معیارِ خوبی در جهان
سلام و درود
حق پرداز سرودید و نکته سنج زنده باشید