سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      زنم دل به دریا روان شعر ناب

      شعری از

      فریبرز رامیار

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۴۰ شماره ثبت ۱۰۹۳۳۵
        بازدید : ۱۴۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فریبرز رامیار

      زنم دل به دریا روان شعر ناب
      بساحل ادیبان کران شعر ناب
      نفس حبس سینه خس عوطه ور
      سبک رو نشینم عیان شعر ناب
      اگر همچو آرش نشینم کمین
      کلام تیر ترکش کمان شعر ناب
      به هفت خان رستم جاودانه حکیم
      کلاه خود سر دیو سنان شعر ناب
      مجاز در رقابت بشر در ادب
      امید زنده داریم کیان شعر ناب
      پدر رودکی ادیبان پیش
      همه صدر نشین زمان شعر ناب
      کسان بر تر ازما همه روزگار
      علم قد کشیده توان شعر ناب
      من از مادر غروب تا سحر
      به لالایی آسودم شبان شعرناب
      نشان از پدر زاجداد خویش خویش
      غزل یادم آیدچنان شعر ناب
      کلام وحی منزل کنی ترجمان
      زبان رنگ رخسار نشان شعر ناب
      دو بحرمجازور چوقندونمک
      چوچینندو لاتین گران شعر ناب
      زبان سرودن به فارسی دری
      زاقبال لاهور بخوان شعر ناب
      بلوچ کردولرترک ومازندران
      چه زیبا سرایند کسان شعر ناب
      میان رامیار نهال قد کشید
      ز رشیه مکیده از آن شعر ناب
       
      امید انکه مقبول افتد
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۵۶
      درود بزرگوار
      جالب و زیبا بود خندانک
      فریبرز رامیار
      چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ۰۳:۱۲
      سلام ضمن تشکر از عوامل زحمت کش دست اندرکار
      جا داری صمیمانه ارج نهاده دست بیعت را به دیده منت جهت همکاری دراز کرده گرمای محبت چشیده در خدمت باشم هر چند در این امر چنان سایرین نیت کار خیر دارم اگر خداوند از کمترین هم قبول داشته باشند خندانک
      سمانه هروی(خراسان)
      چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۷:۴۷
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مرضیه  رضایی (رها)
      جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۳۳
      سلام ودرود عالی بود🌹🌹🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0