يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
شیون ها موسیقیِ مرگ رامینوازند
پدرخمیده
مادرخموش
وگیسوانی ریخته برنقش ونگارِزمین
آوایِ اذان
رقصِ حنا بردستانِ دخترکِ دلشکسته یِ بخت برگشته یِ ما
سیاهی ها میلرزانددل را
برخاکِ سرد شده ازآیت هایِ خدای
دوباره غش
دوباره رقص
دوباره میانِ بادگیسوانی برافراشته میزندشلاق
برلبهایی که میتازاندقضاوتِ نابجارا
هیس! مرگ
مهمانِ یک آغوش
مهمان یک رختِ عروس
کِل وسرنا
برایِ بیوه شدنِ دخترکِ رقصان
رختِ دامادی برتنِ میت
وچادرِ عزای شد رختِ کفن برسرِدخترکِ رقصان برسنگِ قبرِ داماد
|
|
نقدها و نظرات
|
دروداستادبزرگوارم زیباخواندید زیبانگرهستید | |
|
سلام استادبزرگوارم دنیایی سپاس ازاینکه دوباره نقدتان رامهمان صفحه اشعارم کرده اید حضورتان همیشگی استاد | |
|
درودبراستادحسنلو روزتان سرشارازنورِایزدهستی دنیایی سپاس ازاینکه دوباره مرامهمانِ نقدارزشمندتان کرده اید سپاس ازدیده یِ نابتان | |
|
سلام بزرگوار دنیایی سپاس از دیدِنابِ شما عالی نگرهستید | |
|
مهدیس عزیزم مرسی ازحضورت زیبامیخوانی مهربانوی شعر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود