سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      بوسه ی قیمتی 💎

      شعری از

      وجیهه رستگاری گل سرخ

      از دفتر عشق نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ۰۴:۰۶ شماره ثبت ۱۰۹۱۰۲
        بازدید : ۵۸۶   |    نظرات : ۴۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ

       
      💎💎💎💎💎💎
      وقتی تُ
      می نشینی
      گوشه ی پیراهن ِ
      مخملی اش........
      و زنده می شوی
      دوباره.......
      در آغوش .......
      بوسه های قیمتی 
      آنگاه که......
      گره ی نگاهت
      کور می شود.....
      در قاب زرین طلائی اش
      وه.......
      که چه دل خون
      می تراود تو را
      از چشمش......
      و چه محزون 
      می میرد......
      به پای نگاهت
      و شب
      چه سیه پوش می ماند
      در .....
      سوگ ِ خورشید
      ........
      وقتی......
      عروس شب
      نگین ِ گیسوانش
      بر دل آسمان سوسو می زند
      او تُ را
      در کمین گاه ِ سحر
      میان وعده گاه ِ.......
      ماه و
      خورشید
      دوباره........
      زنده می کند
      در خروش ِ موج
      و موج
      چه مشتاق می نشیند به ساحل
      بوسه اش 
      و بوسه اش
      از تن ِ سوزانش 
      چه با غرور
      اوج می گیرد 
      در......
      آبی ِ آرامش
      با......
      من بگو
      عروس شب
      در آخرین قرار عاشقانه اش 
      تو را......
      چگونه مگر بوسید
      که اینگونه باران بوسه اش
      شبیه الماس
      می بارد.....
      بر تمام مردم شهر 
      اصلا......
      بی خیال تمام رنگ ها و
      سُرخیِ
      گُلِ سُرخ
      من تو را
      شبیه همین باران
      بدون رنگ
      پاک و زلال
      خالص
      اصلا..‌‌‌‌...
      اگر باران هم نبارد
      من تو را
      شبیه همین شعرم
      که زندگی باران است
      .........‌‌‌‌.........؟
      ✍: وجیهه رستگاری _ گل سرخ 🌹
      درود بر دوستان و همراهان گرانقدر و ارزشمند م 🌿🌸
      لطفا یک شرح زیبا از برداشت خودتون به یادگار برام بنویسید
      و یا جمله قسمت آخر رو تکمیل کنید ببینم چقدر جمله جدید و زیبا می نویسید🙏🙏🙏🙏
      با مهر🌿🌸
       
      ۱۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0