جمعه ۲ آذر
چشمان خیس وطن شعری از زهرا اسدی
از دفتر پرواز بدون بال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۱:۲۹ شماره ثبت ۱۰۹۰۱۷
بازدید : ۲۱۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب زهرا اسدی
|
دلبسته نبودم نفس عاریه ام را
همدرد جهان سوخته ام آتیه ام را
این بوم که ویران شده آری وطن ماست
بر آن شدم آباد کنم ارثیه ام را
چشمان وطن خیس و دلم زار و غمین است
شب قصه ی درد است بخوان تعزیه ام را
یک لحظه نشد دل به خوشی ها کند عادت
غم همره و همراه شده ثانیه ام را
با درد نشستیم و به همدرد رسیدیم
صدبار اگر باخته ام روحیه ام را
ای خوب ترین خالق و ای منجی دنیا
بشنو ز دلم هر نفسی ادعیه ام را
هر حرف دلی از دل دیوانه شنیدی
موزون کن و پرکن سبد قافیه ام را
زهرا_اسدی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر گرانقدر فرهیخته محبت دارید ممنونم از محبتتون پایدار باشید و سلامت | |
|
درود و عرض احترام جناب خوشروی گرانقدر مهرتون رو سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
موثر و پر معنی
دستمریزاد