يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر فهیمه روشن ضمیر
آخرین اشعار ناب فهیمه روشن ضمیر
|
باز کن پنجره را....
تا نسیم از پس پرده به تو مهمان باشد..
غزل از حسرت ودردت ننویس..
عشق را زمزمه کن..
باز کن پنجره را...
تا که مهتاب چراغ شب رویا باشد..
بنویس داغ از اندوه زمان..
تازه کن گونه خود را به گوهر های روان..
با خودت باش
که از دیگرکان سودی نیست..
باز کن پنجره را..
فهیم
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس استاد گرامی مفتخرم به حضورتون | |
|
سلام وعرض ادب شاعر گرامی دقیقاً به نکنه ای اشاره کردید که من هم خیلی تاکیید دارم قدرت کلام ونوشتن بسیار زیاد است.خداوند به قلم قسم خورده.هر چیزی که گفته ونوشته می شود قطعاً ارتعاش مشابهی دریافت می کند. بله از حسرت ودردت ننویس.. | |
|
سلام وسپاس شاعر گرامی حضورتان مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزاران درود برشما
شاعر بزرگوار