شنبه ۳ آذر
عشق پنهان شعری از زینب نائینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۴:۳۲ شماره ثبت ۱۰۸۵۸۲
بازدید : ۲۰۷ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب زینب نائینی
|
هزاران سال قبل از من گلی از جنس خوبی ها
تفضل کرد بر مردم شکوفا شد در این دنیا
گلی مکنون به دل محزون کتاب عشق می خوانْدُ و
قسم می خورد می آید به میقاتش در این فردا
سپردم آسمان ها را اگردیدند رخسارش
ببارند عطر نرگس را به روی شهر و منزل ها
که بین من و او تنها هزاران سال منزل بود
هزاران سال شد اما نبوییدم نشانش را
بسی زیباست می دانم و عطرش عالمی دارد
چه سود از عشق بی رؤيت چه سود از غصه و غم ها
گله مندم ازاین شهری که قحطی شد گلستانش
درون خانهها گم شد نشانی گل زهرا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.