يکشنبه ۴ آذر
راز عارفانه شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۵۳ شماره ثبت ۱۰۸۳۶۸
بازدید : ۲۵۵ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
عشق در وجود من،
با تو معنا شد
تو زیباترین، حقیقت عاشقانه ی منی!
دل در درون من،
با تو یکتا شد
تو شیرین ترین، راز عارفانه ی منی...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درودتان بانو کوهواره عزیز و گرامی
سپاسگزار مهرتانم پاینده باشید
سال نو بر شما مبارک و خوش یمن
😍🌷🌼🌹 | |
|
درودها بر جناب خوشرو ارجمند
سپاسمند وجودتانم به به از اشعار زیبایتان
مفتخر فرمودین عالی روزگار باشید
🌼🌻🌼🌻 | |
|
درودها بر استاد استکی ارجمند و عزیز
تشکر از حضور ارزشمندتان سرافراز باشید
🌼🌷🌻 | |
|
درود بر بانو عجم دوست داشتنی
سپاسگزار بودتانم زیبا روزگار باشید
🌹🌼🌻😍 | |
|
درود بر شما جناب عزیزیان گرانقدر
سپاسگزار حضورتانم کامروا باشید
🌹🌼🌹🌼 | |
|
درود استاد معینی بزرگوار
سپاسگزار مهر حضورتانم برقرار باشید
🌻🌹🌻🌹 | |
|
درودا بانو شعله عزیز و گرامی
سپاسمند وجودتانم مهرتان پاینده
😍🌹 | |
|
درود بر شما بانو قنواتی عزیز
سپاسگزارم 😍🌼 | |
|
درود جناب علامیان گرامی
سپاس از افتخار حضورتان برقرار شادمانی و شادکامی باشید
🌼🌹🌻 | |
|
درود و عرض احترام خدمت شما استاد انصاری ارجمند
سپاسگزار حضور پرمهرتانم سایه تان مستدام
🌼🌼🌹🌹 | |
|
سلام و سپاس بانو حسینی ارجمند و عزیز
زیبایی در چشمان شماست مهرتان مانا
😍🌻 | |
|
درودتان جناب وحدتی عزیز و گرامی
سپاسگزار مهرتانم پاینده باشید
سال نو بر شما مبارک و خوش یمن
😍🌷🌼🌹
| |
|
درودتان جناب آزادبخت عزیز و گرامی
سپاسگزار مهرتانم پاینده باشید
سال نو بر شما مبارک و خوش یمن
😍🌷🌼🌹 | |
|
درودها بانو خدابنده نارنین سپاس از مهر حضورتان شادکام باشید | |
|
درود بر شما صنم بانوی عزیز و ارجمند
سپاسگزار حضورتانم برقرار شادمانی باشید
👌😍🌼 | |
|
درود بانو ناطق عزیز
مهرتان را سپاس زیبا حضور شماست
😍🌻🌼 | |
|
درودتان بانو رحمانی عزیز
سپاسگزار مهرتانم پاینده باشید
😍🌷🌼🌹
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام مینا بانوی بزرگوار
زیبا و دلپسند سرودید و ظرافت بیان
کوتاهی بلندمعنا
سلامت باشید
دل مهربان تان همواره به نورِعشق روشنا
اعیاد پیش رو برشما مبارک بهاران تان خوش