سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        اندوه

        شعری از

        ادریس علیزاده

        از دفتر ایسام نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۵۴ شماره ثبت ۱۰۸۱۱۰
          بازدید : ۱۵۸   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ادریس علیزاده
        آخرین اشعار ناب ادریس علیزاده

        دنیای مرارت ، درد و اندوه فراوان
        دنیای شرارت، رنج و انبوه کماکان 

        دنیای سراسیمه گی و خودخواهی ما 
        درگیر طمع کاری و حرصی که شد آسان 

        دنیای بنا گشته به تزویر و خیانت
        دنیای فنا رفته ی تاریک و هراسان 

        افزایش آلام درون، رو به تباهی ها
        دنیای به دور از نیکی طی فراخوان 

        دنیای هماهنگ شدن بر کشتن وجدان
        ترویج سر حیله گری، روشن و عریان 

        عادت به تملق ها ، طمع و مکر و جنایت
        دور از کمک و هم نفسی و خنده و وجدان 

        دنیای فقط سیاهی، شقاوت و دل از سنگ 
        دنیای سیاست زده ای که غصه هزاران 
         
        سروده شده توسط ادریس علیزاده دیماه ۱۴۰۰ 
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۵۶
        درود
        میلاد با سعادت سالار شهیدان راه حق و فضیلت
        حضرت حسین ابن علی علیه السلام مبارک باد خندانک خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۳۳
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ادریس علیزاده
        ادریس علیزاده
        دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۰۴:۰۴
        زنده باشید
        ارسال پاسخ
        طوبی آهنگران
        يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۵۰
        شب میلاد شاهین ترازوی کمال و انسانیت شاهکار آفرینش
        و افتخار آزادگی و انسانیت
        وآقای آزادگان جهان
        حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام و روز پاسدار
        بر شما مبارک بادئ
        ادریس علیزاده
        ادریس علیزاده
        دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۰۴:۰۴
        خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0