سه شنبه ۶ آذر
روح و ریحان شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۵۲ شماره ثبت ۱۰۷۶۳۷
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
روح و ریحان
ما ز طایفه ی
روح و ریحان ایم
ما ز طایفه ی
کوه و کیهان ایم
ما ز طایفه ی
شور و، شعرسان ایم
ما ز طایفه ی
نور و، نِی سان ایم
گاه به لطفِ ایده هایی شفاده ،
همچو آبِ نیسان ایم
ما را ازکودکی ، درتسلیم برمسیرِحق رقم زدند
ما ز پاکی و، صداقت و، سبکباری
همچو جیران ایم
گرچه دراین جنگل ،
مبهوتیم گاهی ، بسی حیران ایم ،
ولی ، از بوی طراوت ،
شِمّه عطری داریم
که همچون یک نسیمی ،
ز آن باغِ رضوان ،
پُر ازعطرِ گُلِ ایمان و،
بوی خوشِ ریحان ایم
پُرتحرک ، پُر نور
گرچه با اعمالِ مِه گرفته مان ،
دود گرفته ، همچو طهران ایم
همچو پروازِ پرندگانِ شادی
سبکبال
یکریز، به آسمانی ازعشقِ خدا ،
در طیران ایم
تا که کِی ، ندای رفتن ،
گوشمان را بنوازد
فعلاً که میانِ صد امید و،
انتظار و، اعمال
دراین کوچه های دنیا ،
ویلان ایم
بهمن بیدقی 1400/11/19
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر سپاس بیکران مؤید باشید
| |
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر سپاس بیکران سلامت باشید در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای گرجاسی بزرگوار سپاس بیکران سلامت باشید در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار سپاس بیکران سلامت باشید در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار سپاس بیکران سلامت باشید در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
امید بخش
موفق باشید