سه شنبه ۶ آذر
یارِ مو شرابی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۱۰۷۵۸۱
بازدید : ۱۳۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
یارِ مو شرابی
اِی یارِ مو شرابی ام !
من همچون آن شرابی ام ،
که مستی اش حاد شده
من همچون شطرنج بازی ام ،
دراین قمارِ زندگی مات شده
یکدم به من نگاه کن !
ژولیده می بینی یقین
شوریده ای که ،
عمرِ ناز و بس عزیز و دلبرش ،
لِه شده در زیرِ دوتا پات شده
به چشم من نگاه کن !
دروغ نگو
وگرنه رسوا میشوی
جوانِ رعنای قدیم ،
چرا چنین قات شده ؟
بی شک یه ریگ ، داری به کفش
جنونِ لیلایی ات بس حاد شده
درگیرِ بودن با همیم
دو مارِ پیچیده به هم
چه شد که الفاظِ لطیف
تبدیل به صد داد شده ؟
چگونه شد بهشتِ انتظارمان ،
بهشتِ شدّاد شده ؟
بهمن بیدقی 1400/11/16
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از الطافتان متشکرم شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از الطافتان متشکرم شاد باشید درپناه حق | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
موثر و پر معنی