دل به امید خدا بسته که از طوفان نوح هش باک نیست
در تنور گرم آن نان پختنش جز ز ره ای نم ناک نسیت
در ز مان حضرت نوح .ع .پیر زنی بوده که باچند بچه یتیم درکلبه ای که
ته دره ای قرار داشت زندگی میکرد وحضرت نوح ع .هروقت از کار ساختن
کشتی خسته میشده به کنار کلبه ی آن پیره زن کمی استراحت مینمود
و با او حرف
میزده وقتی قرار شد طوفان بیاید حضرت نوح به او وعده داد که هنگام
طوفان اورا خبر کرده وبه کشتی سوار کند وقتی طوفان آغاز شد نوح .ع .آن
آن پیره زن را از خاطر برد هنگامی که آب همه جارا گرفت حضرت نوح به
یاد آن پیره زن افتاد وتاسف بسیاری خورد که چرا فراموش کر اور ا سوارکشتی
نماید ....
.وهنگامی که طوفان فرونشست حضرت نوح . ع . دید درنقطه ای دور دست
سبزه زاری وجودارد نزدیک رفت با تعجب مشاهده کرد خانه ی همان
پیره زن است و هیچ آسیبی به آن نرسیده وپیر زن و فرزندانش سالمند ,,,
از پیره زن پرسید طوفان که آمد آب همه جارا گرفت تو متوجه نشدی
,,,پیره زن گفت یکبار که میخواستم نان بپزم دیدم ته تنور کمی
نمنا ک است ..پس این از آثار همان طوفان بوده است ... ......
بله عزیزان کسی که با خدا باشد طوفان و حوادث به او
زیانی نمی رساند حتی, وجود آن را هم احساس نمیکند.
فتحی ..تختی.. ۲۴ /۱۱ / سال ۱۴۰۰شمسی
التماس و دعا به حق همه ی مریضان ومریض داران
و گرفتاران حداوند همه را نجات بخشد انشاالله
آمین یا رب العا مین
بهره بردم از داستانتان 🙏🙏🙏🌺🌺