سه شنبه ۶ آذر
وصله شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰ شماره ثبت ۱۰۷۴۱۳
بازدید : ۱۱۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
وصله
من همانم
آره آن وصله ی قدیمی ات
به شکلِ قلب هستم
به شوقِ بازهم وصل ،
به پیرهنِ قشنگت
کنارِ قلبِ سنگ ات
آره اون ، دلِ ملنگ ات
بَرِ اون ، حسِّ قشنگت
ساعتی ست ، کنارِت هستم
کنارت من نشستم
بنگر منو که خسته م
منو ببین شکسته م
امان از این غریبی ام
امان از بی محلی ات ،
انگار یه کُشته ، به جنگِ صلیبی ام
اِی وای ، اِی وای
مرا بدوز
برای دومین بار
اینبار منو نگهدار
ننداز به سطلِ وصله ها
نگو، ازمن گذشته ، تنفر مُد گشته
اِی وای ، اِی وای
به شوقِ توست ،
کنارِت من نشستم
چروکم را شکستم
به لطفِ داغیِ اتو
اِی وای ، اِی وای
وقتِ سکوت گذشته
جنون ام بازگشته
میخوام برم، بسوی زندگی
نه مُردگی
اِی وای ، اِی وای
نگذار این پارچه ی سرخ ،
به کنجی از خاطره
فراموش بشه ، دود شِه ، بپوسه با دلی سرخ
تقاصی خارج از عُرف
دلی ست پُر از زخم
چرا نداری هیچ رحم ؟
اِی وای ، اِی وای
یادت میاد ؟
منو چه جور دریدی ؟
جایم یه وصله ای زشت ،
به شکلِ حفره ای خریدی ؟
مهمتر بود سیاه برات ،
ز سرخیِ قشنگم
امان از اینهمه خطایت
لقایت یا ، عطایت ؟
اِی وای ، اِی وای
به پیرهن ات
کنارِ قلب ات ،
آن خالی را ، وصله اش زدی
چه حالی را ، وصله اش زدی
درک ام نکردی دست ، به آن قیچی زدی
اِی وای ، اِی وای
آه ... از این قساوت
آه ، از این خسارت
آه ، از این فضاحت
اِی وای ، اِی وای
بیا دوباره اندیش !
یه بارهم شده برایِمان ، تو خیری ، بیندیش
حفره ات را ز دل بکن ! منو بنشان بجای حفره
آخه این بی سلیقه گی ، ز جانب ات کُفره
نگذار تو دلتنگی ام ،
پَهن بشه برایت ، مثالِ یک سفره
اِی وای ، اِی وای
بهمن بیدقی 1400/11/22
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام آقای احمدیان بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای حسینی بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فتحی بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم از مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان سلامت باشید در پناه حق | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان سلامت باشید در پناه حق | |
|
با سلام و عرض احترام آقای خسروی فرد بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان سلامت باشید در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.