دو قسم مردم بدبخت هستند
آن هایی که حرف گوش نمیدهند
و آن هایی که به حرف همه ی مردم گوش میدهند
آن کسانی که میپرسند برای چند دقیقه احمق نیستند
کسانی که نمی پرسند برای همیشه احمق اند
نگذارید گرگ چوپان شود
نگذارید قهر طولانی شود
نگذارید شین شیطان شود
نگذارید عشق ویران شود
نگذارید زبان بی جهت باز شود
نگذارید روباه معرکه گیر بازار شود
نگذارید غم پیمان شود
نگذارید دوست دشمن شود
نگذارید اشک باران شود
نگذارید گدا قاعان شود
نگذارید لبی گریان شود
نگذارید بیگانه وارد میدان شود
نگذارید بی کسان گریان شوند
نگذارید صدا فریاد شود
نگذارید تمام پل ها پشت سرتان خراب شود
نگذارید خون انسان ها ریخته شود مانند هابیل و قابیل
نگذارید قبرستان ها آباد شود
اگر چنین بود در جهان لبی خندان نخواهد بود
افسوس گذشته نخورید
غم آینده نباید خورد
روزگار همیشه یکسان نمیماند
خدا کریم است
راستی فاتح اون دروغ ها که گفتی راست بود؟
هاوالا..
فاتح
آموزنده و زیبا بود