جمعه ۲ آذر
مادر شعری از پردیس میرزاحسین کاشی
از دفتر بهشت نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۵۰ شماره ثبت ۱۰۷۲۱۴
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر پردیس میرزاحسین کاشی
آخرین اشعار ناب پردیس میرزاحسین کاشی
|
دوس داشتنت عبادته
همیشه بیتابم برات
مثل نفس محتاجتم
دنیام بهشت شد با نگات
آرامشِ وجودمی
وقتی نگاهم می کنی
هر لحظه که همراهمی
از غصه هام کم می کنی
زیباترین تصویر برام
صورتِ مثل ماهته
قلبم چه تندتر می زنه
وقتی که چشم به راهته
مادر ، عزیزترینِ من
محبتت سهم منه
بالاترین دارایی ام
قلبم با یادت روشنه
وابسته تر می شم به تو
با تو که صحبت می کنم
هر لحظه توو فکر توام
وقتی که خلوت می کنم
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس فراوان | |
|
درود بزرگوار | |
|
درود ،زیبا نگاهید،سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است