سه شنبه ۶ آذر
بدونِ شرح شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۰۳:۵۵ شماره ثبت ۱۰۷۱۹۴
بازدید : ۹۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بدونِ شرح
بیتاب شده ی ،
خروشِ شیرینِ یه عشق ام
نادیده دراین شهر
سرگشته ای از،
موجِ زیباییِ عشق ام
هیچکس ،
ندیده دراین شهر
همچون کفِ دستم !
ساده و صمیمی
یک جمله ی بی شرح
پندارِ من اینست :
کاریکاتور شدم میانِ این شهر
کاریکاتوری که ، زیرِ طرح ام ،
جلب میکند نظر را ،
نوشته ای تکراری و گویا
شلاقی ، مُهر زده شده :
" بدون شرح "
خنده داره عشق ام
اِی بانیِ عشقم !
معشوقی و، منهم ،
کُشته مُرده ی اینهمه عشوه ت
یک عشقِ مصفا همه بی شرح
عمرِمن تمام شد
چندوقت بود ،
تنها شده بودم
بعد ازعمری ،
کس سراغِ من را گرفت از ناس
همه گفتند :
" او رفته ازاین شهر"
بهمن بیدقی 1400/11/13
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید در پناه حق | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید در پناه حق | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم ازلطف و محبتتان سلامت باشید در پناه حق | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم ازلطف و محبتتان سلامت باشید در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
موفق باشید