جمعه ۲ آذر
روزگار معلم شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹ شماره ثبت ۱۰۷۱۶۶
بازدید : ۱۱۷۰ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
گفته بودند معلم جانشین انبیا میباشد
علم و دانش و خردش از طرف خدا میباشد
پای معلم هرگز به هر مکتب خانه ای باز نمیشود
زیرا که معلم با مکتب جهل خانه همراه نمیشود
هرجا که معلم بود همان جا نور خداست
هیچ گاه معلم با مفسد و رمال آشنا نمیشود
فاتح
|
نقدها و نظرات
|
متقابلاً استاد بزرگوار درود بر شما تندرست باشید | |
|
استاد گرامی سپاس گذارم از شما سلام مرا بپذیرید دانایانی مثل شما دست نوشته های مرا ارج مینهند سپاس بر شما | |
|
بانوی مهربان انتقاد شما را به جان دل میپذیرم اما برگ سبزی است تحفه ی درویش چه کند این گدا همی دارد | |
|
برادر گرامی درود بر شما و جناب استکی سپاسگذارم از هر دوی شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود