جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
اهل قبرستانم
زیر لحد در خاک
خفته ام بر پهلو
روی خاکی نمناک
در کفن پیچیده
دست غسالم پاک
عطر تن از کافور
کفنم شد پوشاک
خفته ام چون برگی
زیر خار و خاشاک
اهل گورستانم
از تبار افلاک
عاری از دل بستن
عاری از هر املاک
روح من در پرواز
اهل خانه غمناک
دست خالی رفتم
سینه اما صد چاک
(شب اول مهمان
بر حسینم صد چاک)
مار و عقرب آمد
جسم من شد خوراک
درک عقبا کردم
روح من در ادراک
...
کل نفس ذائقه الموت
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب خوشرو
ببخشید که باعث ناراحتی شدم
متشکرم از حضور شما عزیز برادرم
و همچنین تشکر از حضور بزرگواران | |
|
سلام و ادب
متشکر از خوانشتان
خداوند به شما عمر با عزت عنایت فرماید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت جده سادات
ام ایبها
حضرت فاطمه زهرا
بر شما مبارک باد