پنجشنبه ۱۷ آبان
رنگ پریده تر از پاییزم شعری از منوچهر شالچیان
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۴۳ شماره ثبت ۱۰۶۵۷۲
بازدید : ۱۹۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب منوچهر شالچیان
|
شاید هبوط عشق در پاییز علت سرد شدن ناگهانی هوا باشد
عجب شباهتی بین من و فصل تولد من است
دلم عجیب گرفته،
شاید دلیلش هبوط من در پاییز باشد
شاید هم راه رفتن پاییز در من
و یا...
نمیدانم!
شاید کسی که رنگ پریدگی پاییز را درک کرده باشد
شکست قلب و غرور و صدایم را بشنود
و من
رنگ پریده تر از پاییزم!
|
|
نقدها و نظرات
|
به به حظ بردم کیف کردم، و من طمع به لطف شما دارم لطفتان پایدار بزرگوار⚘ | |
|
درود، سپاس از نگاه پرمهرتان بانو ⚘⚘⚘ | |
|
درود و سپاس، لبتان خندان، دلتان شاد، تنتان سالم و نعمت هایتان افزون باد ان شاءا... ⚘ | |
|
درود بر شما بانو، لطفتان پایدار ⚘⚘⚘ | |
|
سلام از من، نگاهتان زیباست 🙏⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
طلوع صبح
در دشت و چمن است
عطرباع گل یاسمن است
لبی بر لب پیمانه ی نسترن است
در دل آرامش مرد و زن است