يکشنبه ۲۷ آبان
همهمه ی گلوی گل شعری از منیژه قشقایی
از دفتر الهه ی عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ۰۴:۵۷ شماره ثبت ۱۰۶۴۷۱
بازدید : ۱۴۱۱ | نظرات : ۷۶
|
آخرین اشعار ناب منیژه قشقایی
|
بامن بیا تا
همهمه یگلوی گل
حریری که عطر می پراکند
به دامان شب بوها
در کندن و آکندن تعبیرنو
ردای نقره فام شبنم برتن کنیم
چادرنشین شویم در عرش شب
پلک را تکیه گاه رویا کنیم
تا آخرین سوسوی ستارگان
حل شویم در هلال
تصویری از صورتش
بر شن های خلیج
زیر پاها جزرهای ساحلی
کش بیاییم و خالی شویم
|