چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
من یه شایعه
می سازم واست
که درگیر من
باشی دم و ساعت
من یه شایعه
می سازم واست
که درگیر من
باشی دم و ساعت
گیره دیگه به من , نمیشه جدام
قطعا مال منه نمیشه جدام
گیره دیگه به من , نمیشه جدام
قطعا مال منه نمیشه جدام
من یه شایعه
می سازم واست
که درگیر من
باشی دم و ساعت
من یه شایعه
می سازم واست
که درگیر من
باشی دم و ساعت
در به درتم
من که عاشقتم
میخوام باشی با من
اونم صد در صد
در به درتم
من که عاشقتم
میخوام باشی با من
اونم صد در صد
من یه شایعه
می سازم واست
که درگیر من
باشی دم و ساعت
من یه شایعه
می سازم واست
که درگیر من
باشی دم و ساعت
شعر و ترانه ( شایعه ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.