سه شنبه ۶ آذر
عبور شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۰۶:۵۹ شماره ثبت ۱۰۶۲۸۰
بازدید : ۹۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
عبور
دلشورگی دارد میکشد مرا
درونم میجوشد
بسانِ سیر و سرکه
تو می دانی چقدرسخت است !
تو دریایی و،
من برکه
سکون ، پوسیدن است و گندیدن
عبورست ، که چون رود ،
باعثِ زدودنِ تمامیِ افکارِ چرکه
یک خداست و بس ،
لولیده به عالمی بدونِ حد و بی مرز
" باید پوسته را کنار بزنم !
بِرِسَم به مغز "
باقی اش هرآنچه پَرَستم ،
همه شرکه
دنیا !
ارزانیِ دیگران باشد ،
( تمامِ این شوق و شعف های کاذب )
من یه گُلِّه ، آبم
آنهم درحالِ بخارشدن
لولیده به افکاری کاذب
ولی اِی خداوندِ حاذق !
کمکم کن !
روحی ز تو میخواهم ، رود مانند
دگرگونم کن !
از جامه ی یک برکه
بهمن بیدقی 99/12/7
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس شهادت حضرت فاطمه(س) تسلیت باد . | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس بیکران از الطاف بیکرانتان سلامت باشید و شادمان در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض ادب آقای فتحی بزرگوار سپاس بیکران از الطاف بیکرانتان سلامت باشید و شادمان در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
« خلقت از روز ازل مرهون عطر یاس بود»
شهادت ام ابیها
حضرت فاطمه زهرا (س)
تسلیت بر شما