حضرت پاییز ، سلام
دیشب ، در پس کوچه های برگ ریزان مهمانی برپا بود
حضرت پاییز
شنیده ام ، ملکه فصل ها آمده است
راست است ، او فرستاده ی شما است؟
راست است ، سرتاسر زمین قلمرو او است؟
حضرت پاییز
تحفه ای از ملکه بدست یلدا رسید
لباس سپیدی بود با دانه های مروارید
که به پای یلدا ریخته می شد
سرما ، یلدا را به سوی کلبه زمستان می خواند
و امروز
یلدا به سفر زمستانی خود رفته است
و درختان در آغوش هم به خواب رفته اند
حضرت پاییز
چه زیبا ملکه است ،دراین شب های سرد زمستانی .
حضرت پاییز ، سلام
دیشب در پس کوچه های برگ ریزان ، مهمانی برپا بود
حضرت پاییز
شنیده ام ملکه فصل ها آمده است
راست است ، او فرستاده ی شما است؟
راست است ، سرتاسر زمین قلمرو او است؟
حضرت پاییز
تحفه ای از ملکه بدست یلدا رسید
لباس سپیدی بود با دانه های مروارید
که به پای یلدا ریخته می شد
سرما ،یلدا را به سوی کلبه زمستان می خواند
وامروز
یلدا به سفر زمستانی خود رفته است
ودرختان درآغوش هم به خواب رفته اند.
حضرت پاییز
چه زیبا ملکه ای است، دراین شب های سرد زمستانی.
بسیار زیبا و جالب بود