شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
شب یلدا
با تو دوشادوش بودن در شب یلدا خوش است
واله و مدهوش بودن در شب یلدا خوش است
دست در دست تو و محو نگاه نافذت
ساکت و خاموش بودن درشب یلدا خوش است
فارق از هر نامرادی از خُم جادوی عشق
گرم نوشانوش بودن در شب یلدا خوش است
گر چه پیری خود نمایی می کند در ما ولی
چون جوان،پرجوش بودن درشب یلدا خوش است
واسع این دم را غنیمت دان که با یار عزیز
تا سحر همدوش بودن در شب یلدا خوش است
سید علی کهنگی (واسع )آذر 1399
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خدمت شما استاد استکی عزیز،سپاسگزار لطف شما هستم،شما هم شبی به یاد ماندنی و شاد داشته باشید | |
|
سلام حضور شما دوست ادیب و خوش ذوق همشهری،سپاسگزار حسن توجه شما هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
یلدایتان مبارک