سه شنبه ۲۹ آبان
مجموعه ی دوبیتی و رباعی ۲ شعری از شهرام مودب
از دفتر صاع نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۵ شماره ثبت ۱۰۵۷۰۰
بازدید : ۲۱۹ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب شهرام مودب
|
هی زور نزن تا بشوی خوشگل و داف
با ژست و پُزِ لاکچری لاف نباف
بوتاکس نکن خطِ دو ابرویت را
کاغذ که مچاله شد نمی گردد صاف
شاعر: شهرام مؤدب
************************
اغفال شدم به دستِ قلبی بی قاف
پیچید به دورم به کلافی بی کاف
دنیایِ من از دوز و کلک فاصله داشت
من بچه ی دهکوره و او بچه ی ناف
شاعر: شهرام مؤدب
************************
همه سیراب و ما فکرِ قناتیم
برایِ هم شبیهِ خاطراتیم
همه در حالِ چت تویِ تِلِگرام
من و تو روز و شب در فکرِ کاتیم
شاعر: شهرام مؤدب
************************
صد بار شدیم سدّ راه و پل نه!
اموال یتیم می خوریم الکل نه!
دادیم به جامعه گل و شیشه و جام
آن شیشه و جامِ حافظ و آن گل نه!
شاعر: شهرام مؤدب
************************
توفنده تر از حادثه ی رستاخیز
پُر نقش تر از فرشِ نفیسِ تبریز
مدهوش کننده تر ز عطرِ جالیز
دلگیرتر از غروبِ جمعه، پاییز
شاعر: شهرام مؤدب
|
|
نقدها و نظرات
|
زیبا نگاه شماست جناب استکی گرانمایه، درودها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند
دستمریزاد